Elakiri Tug of War 2018 - Game Start

Elakiri Tug of War 2018


  • Total voters
    1,941
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

Mal Baba

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    mage manape katada oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    e1AdEig.jpg
     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    කඹයක් හින්දා උඹලා අපේ ජාතියත් හිවල් ජාතියක් වුනා එහෙනම්.

    ලැජ්ජයි බ්‍රෝ.

    2500 ඉතිහාසෙ මතක් කරන්නෙ එතකොට හිවල්ලු.. වාව්


    නියම බ්‍රදර්හුඩ් එක වගේ කබේ දිනවලා පෙන්නන්නකෝ.. ආන්න එතකොට අපේ සමහර හිවල්ලු වගේ නිකන් උඩ බලන් හූ කියන්නේ නැතුව වැඩක් කල මිනිස්සු වෙනවා. නැත්නම් වෙන්නෙ brotherhood කියලා friendship හෑල්ලු කල ටීම් එක වෙන්නයි. :lol::lol:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions

    නියම බ්‍රදර්හුඩ් එක වගේ කබේ දිනවලා පෙන්නන්නකෝ.. ආන්න එතකොට අපේ සමහර හිවල්ලු වගේ නිකන් උඩ බලන් හූ කියන්නේ නැතුව වැඩක් කල මිනිස්සු වෙනවා. නැත්නම් වෙන්නෙ brotherhood කියලා friendship හෑල්ලු කල ටීම් එක වෙන්නයි. :lol::lol:

    ඉතින් දින්නත් එකයි පරාද උනත් එකයි..
    චැට් එකේ සෙට් වෙලත් අපි පට්ට ආතල් එකක් ගන්නෙ අපි සෙට් එක..
    වැඩිය හිත හොද නැතුව හිටපු උනුත් දැන් පට්ට ෆිට් වෙලා කබ අදිනව කියන්නෙ ඒකට තමයි..
    කට්ටිය එකමුතු කරන එක..

    ඔයාගෙ ගොන් ආතල් එක ඉතින් දිගටම ගන්න friendship මොකද්ද කියල අපි හොදට දන්නව..
    ok ?

     
    Status
    Not open for further replies.