Eka karanna puluwanda oyaata machoo
තරිදුවාට කියමු
ඕකා කලේ නැත්නම් තට්ටෙ පලමු ඕකගෙ

Eka karanna puluwanda oyaata machoo

kibulara qwanam hari banඅද රේඩියෝවෙ තරිදුවාට කියලා පොඩි ප්රචාරයක් දුන්නොත් මොකෝ මේ ගැන
kibulara qwanam hari ban
kibulara qwanam hari ban
මගේ වැඩසටහන තියෙන්නේ ආයේ 17අඩේ කිබුල් මාමිත් ඉන්නවනෙ
දැන් මතක් උනේ
අද තරිදුවගෙ ශෝ එකනෙ ඒකව තමා මුලින් මතක් උනේ
satange phone eka aul. den anata wela lu tika dawasak yanakan.
podi phone ekak tiyenne.cal witharak ganna puluwan ekak.







සාතට මන් දැන් call කලාතාම යතා තත්වයට පත් වෙලා නෑ කියුව තව දවස් හතරකින් වගේ එයි මේ පැත්තේ
![]()






ඇත්තටම කෝබන් පොර


කෝ බන් සාටන්



තැන්ක්ස් බන් උබලට මාව මතක් උනාට...
4n 1 ආපු ගමන් වට්ස් ඇප් ග්රූපයට සෙට් වෙමි....
මම වයිල්ඩ් අයි ව කන්ටැක්ට් කරගන්නම්..pm දාල තිබ්බ

Vm karaaBrother man inne piliyandala........ vada karanne colombo subs area eke. contact number ekak pm karapan, man badu tikak genath denna......
Jayawewa
Ela saho....Good work!
Apith wesak dansala nawaththala eke salli walin minissunta ona dewal aran dunna, e api yaluwo set eka witharak.
office ekenuth denawa aranayaka iskole lamainta kema pettiye idala ona hamadema...
TFS
මගේ වැඩසටහන තියෙන්නේ ආයේ 17