පුංචි පැටවුන්ගෙ අනාගතය සුරකින්න එක්වෙමු.

Ironwingz

Well-known member
  • Sep 20, 2010
    2,459
    526
    113
    37
    Piliyandala
    Brother man inne piliyandala........ vada karanne colombo subs area eke. contact number ekak pm karapan, man badu tikak genath denna......

    Jayawewa
     

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    satange phone eka aul. den anata wela lu tika dawasak yanakan.

    podi phone ekak tiyenne.cal witharak ganna puluwan ekak.
    :shocked::shocked::shocked::yes::yes::yes::yes:
    සාතට මන් දැන් call කලා :P තාම යතා තත්වයට පත් වෙලා නෑ කියුව තව දවස් හතරකින් වගේ එයි මේ පැත්තේ :yes:
    :confused::confused::confused::shocked::shocked::shocked:
    ඇත්තටම කෝබන් පොර
    :baffled::baffled:
    කෝ බන් සාටන්
    :baffled::baffled:
    [/QUOTE]
    තැන්ක්ස් බන් උබලට මාව මතක් උනාට...
    4n 1 ආපු ගමන් වට්ස් ඇප් ග්රූපයට සෙට් වෙමි....
    මම වයිල්ඩ් අයි ව කන්ටැක්ට් කරගන්නම්..pm දාල තිබ්බ
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    Good work!
    Apith wesak dansala nawaththala eke salli walin minissunta ona dewal aran dunna, e api yaluwo set eka witharak.

    office ekenuth denawa aranayaka iskole lamainta kema pettiye idala ona hamadema... :)

    TFS
     

    King_cobra

    Well-known member
  • Apr 1, 2015
    17,195
    1,882
    113
    මාතොට
    :shocked::shocked::shocked::yes::yes::yes::yes:


    තැන්ක්ස් බන් උබලට මාව මතක් උනාට...
    4n 1 ආපු ගමන් වට්ස් ඇප් ග්රූපයට සෙට් වෙමි....
    මම වයිල්ඩ් අයි ව කන්ටැක්ට් කරගන්නම්..pm දාල තිබ්බ

    මේ ඉන්නේ :P
     

    cow de boy

    Well-known member
  • Dec 23, 2012
    3,726
    432
    83
    127.0.0.1
    attachment.php


    bump