Elakiri Tug of War 2018 - Game Start

Elakiri Tug of War 2018


  • Total voters
    1,941
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

Executer

Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,761
    6,200
    113
    🇨🇦🍁

    මොකෙක් ද බන් උබ ගිහින් දිය රෙද්දක් ඇදගනින් කො..
    මොන පකක් කියවනවද මන්ද ගංජා ගහලද ඉන්නෙ ?
    අඩෝ මේක බලපන් කෝ කියල එකෙක් දාල තිබ්බ ලින්ක් එකක් ඉතින් click කරා.. ගිහින් බැලින්නම් චීත්තයො ටිකක් erozan ගෙ නම දාල චැට් එක යනව.. අපේ උන්ව කොටවන්න..

    අනිත් ටීම් එකේ උන්ව කොටවන්න ලැජ්ජ නැද්ද මිනිහෝ ?
    අහුවෙන්න ඉතින් පුන්නක්කු කන උන් නෑ අපේ ටීම් එකේ

    :lol:


    :lol: එබී බලමු

    කෝ දාපන්කෝ ss කොටවන ඒවගේ :lol:
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,619
    113
    Nowhere

    :lol: ෆේක් දාල ලින්ක් ඉල්ලද්දී දන්නවා බන් හොරෙන් බලන්න කියල :lol:

    බඩු අතේ මාට්ටු විලි ලැජ්ජයි ඔයි කොල්ලෝ ද කියලත් සුවර් නෑ :lol:


    giphy.gif

     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    මොකෙක් ද බන් උබ ගිහින් දිය රෙද්දක් ඇදගනින් කො..
    මොන පකක් කියවනවද මන්ද ගංජා ගහලද ඉන්නෙ ?
    අඩෝ මේක බලපන් කෝ කියල එකෙක් දාල තිබ්බ ලින්ක් එකක් ඉතින් click කරා.. ගිහින් බැලින්නම් චීත්තයො ටිකක් erozan ගෙ නම දාල චැට් එක යනව.. අපේ උන්ව කොටවන්න..

    අනිත් ටීම් එකේ උන්ව කොටවන්න ලැජ්ජ නැද්ද මිනිහෝ ?
    අහුවෙන්න ඉතින් පුන්නක්කු කන උන් නෑ අපේ ටීම් එකේ

    :lol:
    අම්මා මගෙ නමත් දාලද චිත්ත වේසිල..ඔකුන්ට අසහනේ හැදිල ඒකයි ඔය එක එකාගෙ නම් දාගෙන චීත්ත වැඩ කරන්නෙ..
     

    jasz

    Well-known member
  • Sep 29, 2007
    8,989
    1,249
    113
    නුවර
    සචියට VOTE කරන්න

    VOTE කරන 100 දෙනෙක්ට දෙනවා Internet Money Course සෙට් එකක්ම.

    wxziew3.png


    2TB

    $5000 එහා වටිනවා


    NOWU0sd.png


    Super Hotගේ සමාජ සත්කාරයකි

     
    • Like
    Reactions: Super Hot

    dilshanjvc

    Well-known member
  • Jun 8, 2009
    3,469
    664
    113
    35
    Negombo
    සචිත් ඉදිරියට..
    සචිත්ට Vote කර Rep වරුසාවකින් නැහැවෙන්න..

    poQhHd0Hp
     
    Last edited:

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    අම්මා මගෙ නමත් දාලද චිත්ත වේසිල..ඔකුන්ට අසහනේ හැදිල ඒකයි ඔය එක එකාගෙ නම් දාගෙන චීත්ත වැඩ කරන්නෙ..

    චීත්ත පොන්නයො ටිකක් බන්..

    :lol::lol:
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක

    මොකෙක් ද බන් උබ ගිහින් දිය රෙද්දක් ඇදගනින් කො..
    මොන පකක් කියවනවද මන්ද ගංජා ගහලද ඉන්නෙ ?
    අඩෝ මේක බලපන් කෝ කියල එකෙක් දාල තිබ්බ ලින්ක් එකක් ඉතින් click කරා.. ගිහින් බැලින්නම් චීත්තයො ටිකක් erozan ගෙ නම දාල චැට් එක යනව.. අපේ උන්ව කොටවන්න..

    අනිත් ටීම් එකේ උන්ව කොටවන්න ලැජ්ජ නැද්ද මිනිහෝ ?
    අහුවෙන්න ඉතින් පුන්නක්කු කන උන් නෑ අපේ ටීම් එකේ

    :lol:

    :lol::lol::lol: oya wage wada kalin kamba walath kara kiyala mun danne na bn.:(:(:(
     

    Executer

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,761
    6,200
    113
    🇨🇦🍁
    චීත්ත පොන්නයො ටිකක් බන්..

    :lol::lol:


    ගේමක් ගහනවා නම් genuine විදියට ගහන්න ඉගෙන ගනින්

    ලැජ්ජයි බන් ඇත්තටම උබ වගේ එකෙක් එහෙම වැඩක් කලාම
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1

    :lol: ෆේක් දාල ලින්ක් ඉල්ලද්දී දන්නවා බන් හොරෙන් බලන්න කියල :lol:

    බඩු අතේ මාට්ටු විලි ලැජ්ජයි ඔයි කොල්ලෝ ද කියලත් සුවර් නෑ :lol:


    එල එල බන් මොනාහරි කරපන් උබල අර බලපන් දැන් අපි 52 කින් ලීඩ් කරල... :shocked::yes:
     
    Status
    Not open for further replies.