හොයන් ගිහින් සලකන්න වෙන වැඩක් මේකනම් ..ඉන්න තැනකින් ඇදගෙන ඇවිත් සලකමු එහෙනම්
රිස්සල්ට්ස් දැක්කම බං කීල්ස් සුපුන් මානසිකව වැටිලා වගා ඉඳකට පනීවිද දන්නෙත් නෑ..

හොයන් ගිහින් සලකන්න වෙන වැඩක් මේකනම් ..ඉන්න තැනකින් ඇදගෙන ඇවිත් සලකමු එහෙනම්

eka api heta danagamu hode kattiyata dan mahansi................![]()





රිස්සල්ට්ස් දැක්කම බං කීල්ස් සුපුන් මානසිකව වැටිලා වගා ඉඳකට පනීවිද දන්නෙත් නෑ..![]()






කඹේ අස්සෙන් සැරෙන් සැරේ වලියක් යා ගෙන ආවා නෙ![]()
ජයග්රාහී කසිප්පුවාගේ කණ්ඩායමට සුභ පැතුම්..
හිටි ගමන් ආයෙ හමුවෙමු...
මම.
සස්ලිට්




රිස්සල්ට්ස් දැක්කම බං කීල්ස් සුපුන් මානසිකව වැටිලා වගා ඉඳකට පනීවිද දන්නෙත් නෑ..![]()



A. සිරියා;21468180 said:කඹේ දිනපු උන්ටත් Awurudu Game Winners බැජ් එක ලැබෙනවා නේද පුතී
ඌ හරියට බලලා ගැහුවනම් උඹලා පරාදයි.


මමත් එනවා ටිකක් දවල් වෙලා, වලිය බලන්නහෙට අනිවා වලියක් සෙට් වෙනවා..

A. සිරියා;21468180 said:කඹේ දිනපු උන්ටත් Awurudu Game Winners බැජ් එක ලැබෙනවා නේද පුතී


A. සිරියා;21468180 said:කඹේ දිනපු උන්ටත් Awurudu Game Winners බැජ් එක ලැබෙනවා නේද පුතී


අහ්හ්හ් උඹ ඔලුව වන්නේ හොදකට නෙමේ පුතා ...පිදුරු මිටි බදිනවා ඇති මෙලහට ...නරිය ..ටවුකන්න![]()

ටවුකන්න කව්වුද යකෝ දන්නේ මෙච්චර ඉක්මනට රෙස්ලට් දෙන විත්තියක්
මන් පුක ඉරාගෙන මුලින්ම කටුසු පිලේ votes ගණන් කරලා බැලුව
ඔක්කොම මැනුවල් අතින් එක එකාගේ අකවුන්ට් වලට ගිහින්
කෙල්ලසුපුනුත්ත් අයින් කරලම බැල්වුම මට 735ක් ආවනේ
නිදිමතට මට ගණන් වරදින්න ඇති
මන් යනෝ දෙපැත්තේම කට්ටුයට සුබ පැතුම්
ගුඋඩ් නයිට්


ටුකන්න යකෝ මල හත් ඉලවුවයි