Elakiri Tug of War 2018 - Game Start

Elakiri Tug of War 2018


  • Total voters
    1,941
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions

    මනාපේ විකිණුනදාට ඔව්වා කියන්න බ්‍රෝ.. ඊයා.. එතකන් friendship එක හෑල්ලු කරන්නකෝ ඔයාලා.. ඊයා.. :lol:


    Ps: කාගේ මනාපේද දන්නේ නෑ හැබැයි. නමක් ගමක් ගහලා නෑනේ. :rofl:

    jabuk saddayak ahila balanna awe:lol::lol:

    නානවා දැන් edit කර කර..
    ටීම් මෙම්බර්ස් ලව ඩීල් දාල විකුනන්නෙ..
    අපොයි

    :lol::lol:
     

    KanishWJ

    Active member
  • Feb 16, 2015
    463
    90
    28

    Executer ට VOTE කරා :love:....
    දැන් ඉතින් අපිටත් රේප් දීපියෝ....
    Executer ට VOTE කරලා රේප් දීලා අපෙනුත් රේප් ගන්න එන්ඩෝ....:love:
    Executer ට VOTE කරමු
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com


    IN7Pscj.jpg

     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    [COLOR="#DarkRed"]
    ඔන්න බලපල්ලා අනික් පිල මේ කබයක් නිසා FRIENDSHIP කියන වචනෙත් හැල්ලුවට ලක්වෙන පොස්ට් දාන හැටි. චී චී.. එළකිරි brotherhood ලු.. මිනිස්සුන්ගේ මනාපේ ගන්නේ රෙප් පෙන්නලා.. ඊයා හලෝ ඔයාලා නම් .. :lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol:
    [/COLOR]


    ඔව් මේ දැන් ලැබුණු පුවතක්.. එළකිරි බ්‍රදර්හුඩ් නමින් හදුන්වනු ලබන කණ්ඩායමක රෙදි ගැලවී සර්වාන්ගයම එලියේ දමා හූ කියමින් පලාගිය බව සතුටින් දැනුම් දෙමු. :rofl: :lol:
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,986
    17,618
    113
    Nowhere
    තාත්ත කෙනෙක් වෙන්න යන්නෙ කියලා ඩොකා කිව්වා :D


    ආව්.... දැන් ඉතින් සතුටටත් එක්ක අපිට රෙප් බෙදපිය
     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    නානවා දැන් edit කර කර..
    ටීම් මෙම්බර්ස් ලව ඩීල් දාල විකුනන්නෙ..
    අපොයි

    :lol::lol:


    එඩිට් කලා නොකළා නමක් ගමක් නොමැති අගක් මුලක් නැති පෝස්ට් අල්ලන් ඉන්නේ නැතුව තමන්ගේ ටීම් එක ගොඩ දාන්න උනන්දු වෙනවා අයිසේ. :lol:
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ

    අර අපේ හිවල්ලු වසර 2500 පරණ අතීතේ මතක් කර කර ඉන්නවා වගේ උබත් පරණ රිප්ලයි බල බල ඉඩපම්කො එහෙනම් :lol::lol: සචිත් පරදින එක අහන්නත් දෙයක්ද :lol::lol:

    [COLOR="#DarkRed"]
    ඔන්න බලපල්ලා අනික් පිල මේ කබයක් නිසා FRIENDSHIP කියන වචනෙත් හැල්ලුවට ලක්වෙන පොස්ට් දාන හැටි. චී චී.. එළකිරි brotherhood ලු.. මිනිස්සුන්ගේ මනාපේ ගන්නේ රෙප් පෙන්නලා.. ඊයා හලෝ ඔයාලා නම් .. :lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol:
    [/COLOR]

    කඹයක් හින්දා උඹලා අපේ ජාතියත් හිවල් ජාතියක් වුනා එහෙනම්.

    ලැජ්ජයි බ්‍රෝ.
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions

    එඩිට් කලා නොකළා නමක් ගමක් නොමැති අගක් මුලක් නැති පෝස්ට් අල්ලන් ඉන්නේ නැතුව තමන්ගේ ටීම් එක ගොඩ දාන්න උනන්දු වෙනවා අයිසේ. :lol:

    කදුළු පුරවන් ද ඉන්නෙ දැන් ?
    පොඩ්ඩක් අඩල වරෙන් බන් ගිහින් ඔච්චර තටමන්න ඕන යෑ වේස ගෑනි වගේ බෙරිහන් දිදී

    :lol:
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,986
    17,618
    113
    Nowhere
    ඔන්න එහෙනම් අපිට වොට් කරනවා ලු


    රෙප්දුන්නොත් කරන්නම්. 10ක් නෙ බන්. දෙන්නම් කාසි ට්‍රේඩින් නම් බෑ
     
    Status
    Not open for further replies.