Elakiri Tug of War 2018 - Game Start

Elakiri Tug of War 2018


  • Total voters
    1,941
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

cedric1986

Member
Apr 9, 2012
29,703
941
0
192.168.1.1
28576t.jpg
:lol:
 

Oli_Vili

Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    මගේ යාලුවො කට්ටිය Executerට වෝට් කරන්ඩ

    එවිට මම +23කින් සලකමි. ඊයෙ තමා 22, 23 බවට පත් වුණේ..

    ඔහොම දෙනවනම් අපිටත් දීපන් ඉතින්
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    jasz

    Well-known member
  • Sep 29, 2007
    8,986
    1,248
    113
    නුවර
    මචං උබට රෙප් හම්බ උනේ නෑනේද ? සචියට මෙච්චර කඩේ ගියත්! ආ මෙන්න එක්ස්කුටර් පිල වෙනුවෙන් මම උබටත් රෙපක් දුන්නා මචං මෙහෙ දැන් රෙප් ඉතිරෙනවා !!

    අපි අනුන්ගේ රෙප් හිගාකන්නේ නෑ බන් සොහාන, I love J, inspiron වගේ. එහෙම දෙපැත්ත කන ජාන නෑ අපිට.

    උබලගේ රෙප් වැඩිනම් අන්න ගොඩක් නුල් දාලා උබලා රෙප් දෙන්න නෑ කියලා. යුතුකම්ක් විදියට උන්ට දීපන්.


    285aij.jpg

     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    අපි අනුන්ගේ රෙප්හිගාකන්නේ නෑ බන් සොහාන, I love J, inspiron වගේ. එහෙම දෙපැත්ත කන ජාන නෑ අපිට.

    උබලගේ රෙප් වැඩිනම් අන්න ගොඩක් නුල් දාලා උබලා රෙප් දෙන්න නෑ කියලා. යුතුකම්ක් විදියට උන්ට දීපන්.


    285aij.jpg


    :lol::lol:
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    බල බලා සිටියත් rep ලැබුනේ නැද්ද?? :rofl::rofl:
    පොරු පොරොන්දු වලට අසු වුනාද? :rofl::P
    තෑගි පින්තූර වලට ඔබත් රැවටුනාද?? :sorry::sorry::sorry:


    එසේනම් මෙන්න එය වෙනස් කර ගැනීමට අවස්ථාවක්...!!!

    7vMmL9r.gif


    දෙන්න ඔබේ මනාපය Executer Team එකට..:yes::yes:
    රෙප් වර්ශාවක් නොව ධාරානිපාත වර්ශාවකින් ඔබව නහවා ගන්න..:cool:
    ඔබේ මනාපය දැන්ම දෙන්න Executer Team එකට.:love::love:

    ඒ සඳහා කල යුත්තේ මනාපය ලබාදීම පමනී. බොරු පොරොන්දු තෑගි නොව කඹයෙන් පසුද රෙප් ලබාගැනීමට නම් executer team එකට ඔබගේ චන්දය පල කර හෙට දිනයේ දියත් කෙරෙන එම after rep ත්‍රෙඩ් එක සමගින් එකතු වන්න!
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,986
    17,618
    113
    Nowhere
    අපි අනුන්ගේ රෙප් හිගාකන්නේ නෑ බන් සොහාන, I love J, inspiron වගේ. එහෙම දෙපැත්ත කන ජාන නෑ අපිට.

    උබලගේ රෙප් වැඩිනම් අන්න ගොඩක් නුල් දාලා උබලා රෙප් දෙන්න නෑ කියලා. යුතුකම්ක් විදියට උන්ට දීපන්.


    285aij.jpg



    මම කොතනද බන් රේප් හිගාකෑවේ?:lol:
     
    Status
    Not open for further replies.